به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جنایت بر سر خرید
مواد‌مخدر
حادثه > داخلی  - گروه حوادث: درگیری3 جوان بر سر خرید مواد‌مخدر با مرگ یکی از آنها پایان یافت.

ساعت 17:45 پنجم فروردین ماه سال‌جاری ماموران کلانتری169 تهران، هنگام گشتزنی در اتوبان خاوران با پیکر خون‌آلود جوانی حدودا 30 ساله روبه‌رو شدند که بیهوش روی زمین افتاده بود. با گزارش ماجرا به اورژانس، وی توسط امدادگران به بیمارستان انتقال یافت و ماموران در بازرسی از وی مدارکی متعلق به پذیرش او در یک گرمخانه در منطقه خاوران به دست آوردند. در بررسی این مدارک مشخص شد که جوان مجروح مردی 29‌ساله به نام حسین است که هدف اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

ماموران در ادامه متوجه شدند که تعدادی از رهگذران، شاهد درگیری این جوان با 2 نفر دیگر بوده‌اند. شاهدان به ماموران گفتند که حسین بر سر خرید مواد‌مخدر با دو نفر به نام‌های مهدی و اصغر درگیر شده و مورد اصابت ضربات چاقوی آنها قرار گرفته است. با این سرنخ مهدی یکی از متهمان 7 فروردین‌ماه درحالی‌که در داخل یک چادر مسافرتی در کوه‌های مسگرآباد پنهان شده بود دستگیر شد. اما همزمان با دستگیری وی پلیس در جریان مرگ حسین در بیمارستان قرار گرفت و بدین‌ترتیب پرونده رنگ و بویی جنایی به‌خود گرفت.

با دستور بازپرس ویژه قتل تهران، متهم دستگیر شده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و در بازجویی‌ها گفت: مقتول قصد گرفتن مواد از اصغر را داشت اما اصغر به او مواد نمی‌داد. چون هیچ پولی همراه مقتول نبود. اصرار مقتول و طفره رفتن اصغر از فروش مواد، باعث درگیری آنها شد. اصغر نیز با چاقو ضرباتی به مقتول زد. در همان هنگام من برای میانجیگری وارد دعوا شدم اما وقتی مقتول با سر ضربه‌ای به من زد با چاقویی که همراهم بود به گردن وی ضربه‌ای زدم و همراه اصغر فرار کردیم.

با اعترافات متهم و اطلاعات به‌دست آمده از وی کارآگاهان موفق شدند10 فروردین ماه اصغر، متهم دیگر این پرونده را نیزهنگام مصرف شیشه در پاتوقش دستگیر کنند. وی‌ در بازجویی‌ها به درگیری و زدن ضربه چاقو به مقتول اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات متهمان، قاضی پرونده قرار بازداشت موقت برای هر دو متهم را صادر کرد و آنها جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ویژه قتل قرار گرفتند.



[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:9 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید